مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
Ontology-based Sentiment Analysis
Process for Social Media Content
عنوان فارسی:
فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی
چکیده
رسانه های اجتماعی پلتفرمی را فراهم می کنند که در آن کاربران می توانند اطلاعات فراوانی را در مورد هر چیزی به اشتراک بگذارند.این اطلاعات می توانند متشکل از عواطف،بازخوردها،انتقادها و تجارب فردی کاربران باشند.در این پژوهش ،یک فرآیند جدید تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی (OSAPS) حاوی احساسات منفی ارائه شده است.محتوای رسانه های اجتماعی به طور خودکار از پیغام های توئیتر استخراج می شود.یک فرآیند مبتنی بر هستی شناسی به طوری طراحی شده است که توئیت حاوی احساسات منفی مشتریان را بازیابی و تحلیل کند.این ایده با تشخیص عدم رضایت مشتریان از مسائل خدمات ارسال سرویس پست ایالات متحده آمریکا، رویال مِیل بریتانیا و پست کانادا نشان داده می شود.
تعداد صفحات انگلیسی: 9
تعداد صفحات فارسی: 14
سال مقاله: 2015
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
hastishenasi_1666931694_58827_4818_1157.zip0.95 MB |