مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
THE CHALLENGE OF INCREASING ACCESS AND IMPROVING QUALITY: AN ANALYSIS OF UNIVERSAL PRIMARY EDUCATION INTERVENTIONS IN KENYA AND TANZANIA SINCE THE 1970S
عنوان فارسی:
چالش افزایش دسترسی و بهبود کیفیت: تجزیه و تحلیل مداخله های آموزش ابتدایی جهانی در کنیا و تانزانیا از دهه 1970
چکیده
این مقاله نشان می دهد که چگونه مداخلات برای ارائه آموزش ابتدایی جهانی (UPF) از دهه 1970 در قرن بیست و یکم بر تلاش ها در جهت بهبود کیفیت آموزش ابتدایی در کنیا و تانزانیا تاثیر گذاشت. در حالی که مداخله ها، تفاوت های قابل ملاحظه ای را در زندگی بسیاری از جوامع با افزایش دسترسی به آموزش کودکانی ایجاد کرده اند که مدرسه و آموزش را نادیده گرفته اند، شاخص های کیفیت (از جمله سستی و نسبت های تکمیلی و نمره های امتحانی) در بهترین حالت ها راکد شده اند. تلاش ها در جهت اطمینان و حفظ کیفیت در آموزش ابتدایی در دو کشور در جهت روبرو شدن با تلاش های جدی گزارش شده اند که عبارتند از بودجه بندی ناکافی برای اطمینان از فراهم سازی آموزش ضروری و مطالب یادگیری، زیرساختار مناسب همچنین تعداد کافی از معلمان باصلاحیت.
تعداد صفحات انگلیسی: 13
تعداد صفحات فارسی: 17
سال مقاله: 2007
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
afzayeshedastrasi_1715339885_66851_4818_1470.zip0.61 MB |