مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
The Organizing Vision for Customer Relationship Management
عنوان فارسی:
سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری
سازماندهی نگرش ها که توسط اسوانسون و رمیلر ( 1997) معرفی شد، روش بررسی نوآوری های سیستم های اطلاعاتی را از دیدگاه یک مؤسس بیان می دارد. مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) نوآوری سیستم اطلاعاتی می باشد که موضوع مهمی برای بسیاری از سازمان ها به شمار می رود؛ بررسی اخیر افیرس و اسوانسون (2001) بیان می کند که بیشتر از نیمی از پاسخ گویی های سازمان ها ممکن است در پردازش اجرای برخی شکل های تکنولوژی CRM باشد .
تعداد صفحات انگلیسی: 8
تعداد صفحات فارسی: 18
سال مقاله: 2000
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ Word فارسی
ravabetbamoshtari_1629620017_51677_4818_1902.zip0.12 MB |