خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی مقدمه ای بر تیمار درخت
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی مقدمه ای بر تیمار درخت
قیمت : 70,000 تومان
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی درمان گروهی برای موتیسم
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی درمان گروهی برای موتیسم
قیمت : 60,000 تومان
عوامل محیط فیزیکی در پیش دبستانی ها از نظر روانشناسی محیطی
عوامل محیط فیزیکی در پیش دبستانی ها از نظر روانشناسی محیطی
قیمت : 55,000 تومان
تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش
تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش
قیمت : 70,000 تومان

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی

عنوان انگلیسی:

The Organizing Vision for Customer Relationship Management

عنوان فارسی:

سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری

سازماندهی نگرش ها که توسط اسوانسون و رمیلر ( 1997) معرفی شد، روش بررسی نوآوری های سیستم های اطلاعاتی را از دیدگاه یک مؤسس بیان می دارد. مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) نوآوری سیستم اطلاعاتی می باشد که موضوع مهمی برای بسیاری از سازمان ها به شمار می رود؛ بررسی اخیر افیرس و اسوانسون (2001) بیان می کند که بیشتر از نیمی از پاسخ گویی های سازمان ها ممکن است در پردازش اجرای برخی شکل های تکنولوژی CRM باشد .

تعداد صفحات انگلیسی: 8

تعداد صفحات فارسی: 18

سال مقاله: 2000

فرمت فایل: PDF انگلیسی+ Word فارسی

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ravabetbamoshtari_1629620017_51677_4818_1902.zip0.12 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 60,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت