مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
Customer Behavioral Intention: Influence of service delivery failures and service recovery in Malay restaurants
عنوان فارسی:
هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات در رستوران های مالزیایی
چکیده
ناتوانی در ارائه خدمات می تواند رستوران ها را از رده تجاری به شرطی خارج کند که به این مسئله توجه کافی نشود. اگر کارمندان بی اعتنا باشند، فرایند تجربه مشتری با شکست روبرو می شود و اگر منوی انتخاب شده موجود نباشد، نیز نتیجه با شکست مواجه می شود. با دانستن اینکه ناتوانی ها همیشه اتفاق می افتند، لازم است که رستوران ها برای بهبودی این موارد نامطلوب، اقدامات لازم را انجام دهند. اگر مشتریان از بهبودی خدمات راضی باشند، ممکن است به مراجعه دوباره یا ارجاع دوستان و خانواده علاقه نشان دهند. بنابراین، این مقاله به دنبال تحقیق و بررسی تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات در رستوران های مالزی می باشد.
تعداد صفحات انگلیسی: 7
تعداد صفحات فارسی: 13
سال مقاله: 2013
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
hadafraftari_1636090587_53245_4818_1089.zip0.83 MB |