مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
Measuring consumer resistance to a new food technology: A choice experiment in meat packaging
عنوان فارسی:
ارزیابی مقاومت مشتری به تکنولوژی جدید غذایی: آزمایش انتخابی در بسته بندی گوشت
چکیده
موفقیت تکنولوژی های جدید غذایی، منوط به واکنش های رفتاری مصرف کنندگان این نوآوری ها می باشد. تکنولوژی های جدید بسته بندی به منظور بهبود کیفیت و امنیت ایجاد شده اند؛ اما اگر موفقیت آمیز باشند، جای تردید وجود دارد. موفقیت بازار نوآوری های غذایی به شناخت مصرف کنندگان و واکنش آنها به تکنولوژی های جدید بستگی دارد. با استفاده از آزمایش های انتخابی غیرفرضیه ای، مصرف کنندگان و مقیاس نئوفوبیا تکنولوژی غذایی، برداشت مصرف کننده را بررسی می کند و تمایل به پرداخت (WTP) برای بسته بندی گوشت تازه گاو طبق روش های مختلف اطلاعاتی را تخمین می زند.
تعداد صفحات انگلیسی: 10
تعداد صفحات فارسی: 32
سال مقاله: 2013
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
moghavematemoshtari_1634105902_52654_4818_1071.zip0.80 MB |