مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
Student differences in regulation strategies and
their use of learning resources: implications for
educational design
عنوان فارسی:
تفاوت های دانشجویی در استراتژی های نظارت، کنترل و کاربرد منابع یادگیری آنها: مفاهیم ضمنی برای طراحی آموزشی
چکیده
اکثریت تحقیقات تحلیلی یادگیری بر پیش بینی عملکرد دوره و مدل سازی رفتارهای دانشجویی با تمرکز بر شناسایی دانشجویانی که با احتمال مشروط شدن در ترم روبرو هستند، توجه می کنند. تحلیل یادگیری باید توجه بارزتری بر بهبود کیفیت یادگیری برای همه دانشجویان داشته باشد، نه فقط بر شناسایی دانشجویانی دارای ریسک، به دلیل انجام چنین کاری، باید بدانیم که الگوهای موفقیت آمیز مانند طراحی طول ترم می باشد تا از الگوهای غیرموفقیت آمیز اجتناب شود و الگوهای موفقیت تسهیل شود.
تعداد صفحات انگلیسی: 11
تعداد صفحات فارسی: 38
سال مقاله: 2016
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
yadgiri_1687405749_61993_4818_1913.zip0.54 MB |