مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
Blended learning for non-studio courses: Interior architecture student experiences
عنوان فارسی:
یادگیری ترکیبی برای دوره های غیرکلامی: تجارب دانشجوی معماری داخلی
چکیده
علی رغم تلاش های عظیم در آموزش و یادگیری دانشگاه، هنوز حقیقت باقی مانده در زمینه آموزش طراحی این است که دانشجویان در انگیزش و خودهدایتی در کلاس های غیرکارگاهی دچار مشکلاتی می باشند. بنابراین، این مقاله، کارآمدی یادگیری ترکیبی را برای کمک به تشویق دانشجویان در کلاس های غیرکارگاهی تجزیه و تحلیل کرد. همچنین، این موضوع مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است که چگونه یادگیری ترکیبی می تواند محیطی تأثیرپذیر و یادگیری اجتماعی در حین افزایش کیفیت و قابلیت انعطاف محتوای آموزشی مدل ارائه شده را ایجاد کند.
تعداد صفحات انگلیسی: 5
تعداد صفحات فارسی: 13
سال مقاله: 2014
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
yadgiritarkibi_1636089162_53238_4818_1241.zip0.16 MB |