مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
Political Marketing Strategy of Jakarta Governor Election in The 2012s
عنوان فارسی:
استراتژی بازاریابی سیاسی انتخابات دولت جاکارتا در سال 2012
چکیده
کادرهای حزبی در سیستم های انتخاباتی حائز اهمیت بوده و مورد توجه رسانه ها، اذهان عمومی و سیاستمداران می باشند. وقتی تغییری در هدف یابی حزب وجود دارد، تحلیل آکادمیک گرایش در جهت «توانایی انتخابی» نامزدهای جدید، به عنوان دلیلی برای تغییر داشته است و موفقیت بالقوه آنها در بهبود عملکرد رقابت انتخاباتی مورد بحث قرار گرفته است. با این وجود، این مقاله در پی ملاک هایی برای استراتژی فرد بنده (جوکوی-آهوک) می باشد و تحلیلی از عملکرد موفقیت تیم آنها را با استفاده از چارچوب بازاریابی سیاسی گسترده تر دولت جاکارتا در جولای و سپتامبر 2012 ارائه می دهد.
تعداد صفحات انگلیسی: 5
تعداد صفحات فارسی: 12
سال مقاله: 2013
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
bazaryabisiasi_1633925818_52562_4818_1722.zip0.25 MB |