مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
A fuzzy logic based approach for modeling quality and reliability related customer satisfaction in the automotive domain
عنوان فارسی:
دیدگاه مبتنی بر یک منطق فازی برای مدل بندی رضایت مشتریان از کیفیت و قابلیت اعتبار در حوزه تولید خودرو
چکیده
این مقاله دیدگاهی را ارائه می کند که بر اساس وجود داده های مربوط به شکست میدانی در سطح بررسی همه مشتریان-کیفیت و قابلیت اعتبار (ثبات) را در کنار رضایت مشتری ارزیابی می کند. رضایت از کیفیت بر اساس تعداد دفعات شکست و سطح سنگینی شکست ها مدل بندی می شود و این در حالی است که رضایت از ثبات و قابلیت اعتبار بر اساس تعداد معاینه فنی با فروشنده و مدت زمان این معاینه های فنی مدل بندی می شود.
تعداد صفحات انگلیسی: 11
تعداد صفحات فارسی: 33
سال مقاله: 2013
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
manteghfazi_1633925664_52561_4818_1399.zip1.06 MB |