مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
A metacognitive visuospatial working memory training for children
عنوان فارسی:
آموزش حافظه کاری دیداری-فضایی متاشناختی برای کودکان
چکیده
این مقاله بررسی می کند که آیا حافظه کاری دیداری-فضایی (VSWM) و به طور قابل ملاحظه، به یادآوری اطلاعات متوالی-فضایی می تواند به وسیله ی آموزش متاشناختی بهبود یابد یا خیر. بیست و دو دانش آموز کلاس چهارم در هفت جلسه آموزش حافظه توالی-فضایی شرکت کرده بودند، در حالی که 24 کودک با حضور معلم خود در کلاس حاضر شدند. ارزیابی پس آموزشی، بهبود قابل ملاحظه ای از عملکردها را در وظایف Corsi نشان داد و وظیفه ی حافظه کاری دیداری-فضایی توالی-فضایی را در نظر گرفت.
تعداد صفحات انگلیسی: 15
تعداد صفحات فارسی: 20
سال مقاله: 2009
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
metashenakht_1633925478_52560_4818_1883.zip0.27 MB |