مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
A New Strategic Tool For Managing The Economic Recession: Creating Shareholder Value With Lateral Marketing
عنوان فارسی:
یک وسیله ی استراتژیکی جدید برای کنترل رکود اقتصادی: ایجاد ارزش سهام دار با بازاریابی جانبی
چکیده
بحران رهن کردن که در سال 2007 شروع شد و هنوز ادامه دارد، باعث رکود اقتصادی بزرگی در اقتصاد جهان شده است. این رکود، مدیریت های تجاری را ایجاد کرد تا اهمیت های استراتژیکی و رکودهای مؤسسات بزرگ به موازات جهانی سازی بازارها، تغییر در ساختار صنعتی، انقلاب اطلاعات و افزایش انتظارات مشتری مهم جلوه دهد. مانند آن، اگر سرمایه گذاران درک کردند که شرکت در یک بازار نامطلوب تلنبار شود و هیچ مزیت رقابتی نداشته باشد، آنها از سرمایه گذاری دست می کشند.
تعداد صفحات انگلیسی: 10
تعداد صفحات فارسی: 22
سال مقاله: 2011
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
rokodeghtesadi_1633843873_52532_4818_1236.zip0.20 MB |