مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
Innovators or inhibitors? Accounting faculty resistance to new educational technologies in higher education
عنوان فارسی:
مبتکران یا بازدارندگان؟ مخالفت دانشگاه حسابداری با تکنولوژی های آموزشی جدید در آموزش عالی
چکیده
در حالی که تکنولوژی، فرصت ها و مزیت های جدیدی را برای معلمان در روش تدریس خودشان فراهم می کند، تعداد قابل ملاحظه ای از دانشگاه ها با اتخاذ تکنولوژی های جدید مخالف هستند. %93 از دانشگاه های مورد بررسی در استرالیا که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته اند، به مخالفت مربی حسابداری به عنوان یک مانع اصلی در اتخاذ و کاربرد تکنولوژی اشاره کردند.
تعداد صفحات انگلیسی: 15
تعداد صفحات فارسی: 28
سال مقاله: 2016
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
mobtakeran_1630735752_51930_4818_1391.zip0.27 MB |