خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی مقدمه ای بر تیمار درخت
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی مقدمه ای بر تیمار درخت
قیمت : 70,000 تومان
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی درمان گروهی برای موتیسم
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی درمان گروهی برای موتیسم
قیمت : 60,000 تومان
عوامل محیط فیزیکی در پیش دبستانی ها از نظر روانشناسی محیطی
عوامل محیط فیزیکی در پیش دبستانی ها از نظر روانشناسی محیطی
قیمت : 55,000 تومان
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری
قیمت : 60,000 تومان

تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی

عنوان انگلیسی:

Towards Customer Knowledge Management: Integrating Customer
Relationship Management and Knowledge Management Concepts

عنوان فارسی:

تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش

چکیده

مفاهیم مدیریت رابطه ی مشتری ( CRM ) و مدیریت دانش ( KM ) اخیراً در تجارت و دنیای آکادمیک مورد توجه قرار گرفته است . هر دو رویکرد بر تخصیص منابع نسبت به فعالیت های موثر و پشتیبان تجارت تمرکز دارند تا مزایای اقتصادی تر و مناسب تری را به دست آورند.

CRM تمرکز رابطه ی بین شرکت و قاعده ی فعلی و آینده ی مشتری را به عنوان کلید موفقیت دارد . رابطه ی خوب با مشتری منجر به رضایت زیاد مشتری می شود .

تعداد صفحات انگلیسی: 12

تعداد صفحات فارسی: 47

سال مقاله: 2002

فرمت فایل: PDF انگلیسی+ Word فارسی

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

moshtarivedanesh_1629620268_51678_4818_1608.zip0.20 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 70,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت