مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
Towards Customer Knowledge Management: Integrating Customer
Relationship Management and Knowledge Management Concepts
عنوان فارسی:
تقارن مدیریت دانش مشتری: تلفیق مدیریت رابطه ی مشتری و مفاهیم مدیریت دانش
چکیده
مفاهیم مدیریت رابطه ی مشتری ( CRM ) و مدیریت دانش ( KM ) اخیراً در تجارت و دنیای آکادمیک مورد توجه قرار گرفته است . هر دو رویکرد بر تخصیص منابع نسبت به فعالیت های موثر و پشتیبان تجارت تمرکز دارند تا مزایای اقتصادی تر و مناسب تری را به دست آورند.
CRM تمرکز رابطه ی بین شرکت و قاعده ی فعلی و آینده ی مشتری را به عنوان کلید موفقیت دارد . رابطه ی خوب با مشتری منجر به رضایت زیاد مشتری می شود .
تعداد صفحات انگلیسی: 12
تعداد صفحات فارسی: 47
سال مقاله: 2002
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ Word فارسی
moshtarivedanesh_1629620268_51678_4818_1608.zip0.20 MB |