پروژه کارشناسی بررسی میزان کاربرد رسانه های دیداری و شنیداری (فیلم و کتاب گویا) و نرم افزار توسط معلمان و آسیب شناسی آن
با توسعه و پیشرفت رسانه ها و فناوری اطلاعات و ارتباطات دیگر آموزش و پرورش دانش آموزان به کتابهای درسی و چاردیواری کلاس درس محدود نمی شود در نتیجه ضرورت دارد که معلمان به جای استفاده از شیوه های غیر فعال یادگیری- یاددهی از شیوه های فعال که دانش آموز نقش اصلی را بر عهده دارد استفاده کنند در این زمینه معلم و دانش آموز هر دو نیاز دارند که از رسانه ها و فناوری اطلاعات و ارتباطات به شکل درست بهره مند شوند، با توجه به چشم انداز نظام آموزشی و تدوین سند ملی آموزش و پروش، رسانه ها و تکنولوژی آموزشی نقش مهمی را در بهبود آموزش و پرورش آینده ایفا خواهند نمود، در این مقاله به بررسی میزان کاربرد رسانه های دیداری و شنیداری (فیلم و کتاب گویا) و نرم افزار توسط معلمان و آسیب شناسی آن در شهر ماکو پرداخته شده است تا میزان استفاده از رسانه های آموزشی دیداری و شنیداری توسط معلمان مشخص شود.
در 47 صفحه ورد قابل ویرایش
karborderesaneh_1629623807_51689_4818_1786.zip0.31 MB |