بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری بیمه گذاران مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان بیمه ایران اردبیل
امروزه جذب و حفظ مشتریان در صنعت بیمه کشور با توجه به فعال شدن بیمه های خصوصي و تکه تکه تر شدن بازارها، توسعة اطلاعات و ارتباطات در سطح بین المللی و آگاه تر و خبره تر شدن مشتریان به مراتب مشکل تر شده است و تنها سازمان هایی در عرصة رقابت از موقعیت مناسبی برخوردار خواهند بود که محور اصلی فعالیت های خود را جذب و حفظ مشتریان قرار دهند. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری بیمه گذاران مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان بیمه ایران اردبیل می باشد. این تحقیق از نوع كاربردي می باشد و جامعه آماری این پژوهش بیمه گذاران بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیرا پزشکان بیمه ایران– اردبیل می باشد.
مقاله در 21 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد.
bazaryabirabetemand_1629091325_51441_4818_1775.zip0.15 MB |