تاثیر یادگیری معکوس در فضای مجازی بر آموزش درس علوم دانش آموزان دوره دوم ابتدایی (پایه ششم) شهرستان ماکو در سال تحصیلی 99-98
چکیده
در اواخر سال 1398 با شیوع ویروس کرونا در کشورمان، آموزش رویه و شکل دیگری به خود گرفت و آموزش از راه دور یا به صورت الکترونیکی در فضای مجازی صورت پذیرفت. پژوهش حاضر به منظور بررسی تأثیر استفاده از روش کلاس معکوس بر یادگیری دانش آموزان در درس علوم در همین فضای مجازی انجام گرفت. روش پژوهش نیمه تجربی از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه پژوهش را کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان ماکو و بخش های تابعه در سال تحصیلی 99-98 به تعداد ۳۸۶۰ نفر که در ۱۱۱ کلاس پایه ششم مشغول به تحصیل بودند، تشکیل می دادند.
مقاله در 11 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد.
yadgirimakos_1628748784_51336_4818_1612.zip0.02 MB |