بررسي ميزان رضايتمندي بيماران مراجعه كننده به اورژانس بيمارستانهاي شهرستان اردبیل
چکیده
رضايت بيمار يكي از ابعاد كيفيت مراقبت را تشكيل مي دهد و هدف نهايي از مطالعات رضايتمندي بهبـود كيفيـت خدمات بهداشتي درماني و ارتقاي مستمر مراكز بيمارستاني و اعتلاي بهداشت و درمـان كشـور اسـت. بـه همـين منظـور رضايتمندي بيماران مراجعه كننده به اورژانس بيمارستانهاي اردبیل توسط پرسشنامه اي كـه شـامل مشخصـات دموگرافيك بيمار و سؤالاتي در مورد پذيرش، خدمات پزشكان، خدمات پرستاري، تجهيزات و دارو و فضاي فيزيكي بود، سنجيده شد.
دارای مواد و روش ها ادبیات آمار و... می باشد.
این فایل به صورت ورد در 15 صفحه قابل ویرایش می باشد.
ardabil emergency_1627191887_51091_4818_1820.zip0.02 MB |