خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مصرف سیگار چه عوارضی دارد؟
مصرف سیگار چه عوارضی دارد؟
قیمت : 4,000 تومان
بازی های دبستانی قابل اجرا در مدرسه
بازی های دبستانی قابل اجرا در مدرسه
قیمت : 4,000 تومان
نگاهی به مدل توسعه در کره جنوبی
نگاهی به مدل توسعه در کره جنوبی
قیمت : 4,000 تومان
سوالات چهارگزینه ای آزمون ICDL آفیس همراه با جواب
سوالات چهارگزینه ای آزمون ICDL آفیس همراه با جواب
قیمت : 6,000 تومان

نقش مؤثر روابط عمومی در بازاریابی

نقش مؤثر روابط عمومی در بازاریابی

نقش مؤثر روابط عمومی در بازاریابی

چکیده

یکی از نکات بسیار حساس در تعامل با مردم نقش شاخه های تبلیغات و بازاریابی در روابط عمومی است و برخی عقیده دارند که این سرشاخه از یکدیگر مجزا است. در صورتی که با ساده انگاری و کوچک شمردن نقش کلیدی روابط عمومی به بیراهه خواهیم رفت و به صورت مستمر اصرار بر جداکردن آن دارند و معلوم نیست هدف از این جزئی نگری چیست.

یکی از ابزار های ارتباط با مردم و تعامل با مخاطبان در روابط عمومی ها، بازاریابی است . کارشناس روابط عمومی با شناخت کامل مشتری می تواند انگیزه جذب را افزایش دهد. روابط عمومی به عنوان یک تکنیک حمایت از بازار، به خوبی شناخته شده است. بازاریابی در موسسه های بازاریابی بزرگ جهان در کشور های صنعتی به عنوان روند پیش بینی رفتار های مشتری و راضی نمودن او تعریف شده است.

مقاله در 15 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ravabetomomi_1627979963_51227_4818_1404.zip0.03 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 4,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت