خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی مقدمه ای بر تیمار درخت
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی مقدمه ای بر تیمار درخت
قیمت : 62,000 تومان
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی درمان گروهی برای موتیسم
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی درمان گروهی برای موتیسم
قیمت : 52,000 تومان
عوامل محیط فیزیکی در پیش دبستانی ها از نظر روانشناسی محیطی
عوامل محیط فیزیکی در پیش دبستانی ها از نظر روانشناسی محیطی
قیمت : 47,000 تومان
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری
مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی سازماندهی نگرش ها برای مدیریت روابط با مشتری
قیمت : 52,000 تومان

هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات

هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی

Customer Behavioral Intention: Influence of service delivery failures and service recovery in Malay restaurants

عنوان فارسی:

هدف رفتاری مشتری: تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات و بهبودی خدمات در رستوران های مالزیایی

چکیده

ناتوانی در ارائه خدمات می تواند رستوران ها را از رده تجاری به شرطی خارج کند که به این مسئله توجه کافی نشود. اگر کارمندان بی اعتنا باشند، فرایند تجربه مشتری با شکست روبرو می شود و اگر منوی انتخاب شده موجود نباشد، نیز نتیجه با شکست مواجه می شود. با دانستن اینکه ناتوانی ها همیشه اتفاق می افتند، لازم است که رستوران ها برای بهبودی این موارد نامطلوب، اقدامات لازم را انجام دهند. اگر مشتریان از بهبودی خدمات راضی باشند، ممکن است به مراجعه دوباره یا ارجاع دوستان و خانواده علاقه نشان دهند. بنابراین، این مقاله به دنبال تحقیق و بررسی تأثیر ناتوانی در ارائه خدمات در رستوران های مالزی می باشد.

تعداد صفحات انگلیسی: 7

تعداد صفحات فارسی: 13

سال مقاله: 2013

فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

hadafraftari_1636090587_53245_4818_1089.zip0.83 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 47,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت