مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی
عنوان انگلیسی:
Linguistic orientation and methodological perspectives in the philosophy of the contemporary education
عنوان فارسی:
جهت گیری زبانی و چشم اندازهای روش شناختی در فلسفه تعلیم و تربیت معاصر
چکیده
هدف پژوهش حاضر، نشان دادن این واقعیت است که بمجرد بررسی های دقیق در برنامه آموزشی امروزی، تمام نظام های آموزشی و تربیتی یک سری سازگاری هایی را نیز نشان می دهند. از این رو در جامعه معاصر، بیشتر تأکیدها بر شکل گیری قابلیت های اجتماعی، درون فرهنگی، زبان شناختی، علمی و کارآفرینی می باشد و به مطالعه صرف و عمیق مفاهیم آموزشی نمی پردازند. جدا از این جوانب، در مقاله حاضر، حیطه ای از ساختارهای زبان شناختی مورد بررسی قرار گرفته است.
تعداد صفحات انگلیسی: 5
تعداد صفحات فارسی: 11
سال مقاله: 2012
فرمت فایل: PDF انگلیسی+ WORD فارسی
jahatgirizabani_1634013297_52606_4818_1066.zip0.48 MB |