خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مطالعه ای بر نهادها، ابزارها و بازارهای مالی در کشور اتریش
مطالعه ای بر نهادها، ابزارها و بازارهای مالی در کشور اتریش
قیمت : 5,000 تومان
پروژه کارشناسی بررسی اثر توسعه مالی بر کارایی سیاست پولی
پروژه کارشناسی بررسی اثر توسعه مالی بر کارایی سیاست پولی
قیمت : 10,000 تومان
پروژه کارشناسی تأثیر صادرات غیر نفتی در رشد اقتصادی
پروژه کارشناسی تأثیر صادرات غیر نفتی در رشد اقتصادی
قیمت : 14,000 تومان
مبانی ومولفه های اقتصاد مقاومتی از منظر حضرت علی (ع)
مبانی ومولفه های اقتصاد مقاومتی از منظر حضرت علی (ع)
قیمت : 7,000 تومان

استراتژی های نام گذاری تجاری در بازارهای بین المللی

استراتژی های نام گذاری تجاری در بازارهای بین المللی

استراتژی های نام گذاری تجاری در بازارهای بین المللی

بینش وسیعی از استراتژی نام گذاری تجاری منبع مزیت رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد. یک نام تجاری در یک حس کلی بیانگر اثر مشارکتی تمام فعالیتهای بازاریابی ست که تصویر نام تجاری را در اذهان مشتریان القا کرده و جاودان می کند. یک نام تجاری می تواند به عنوان یک ابزار استراتژیک در پیشبرد عملکرد شرکت به کار گرفته شود. نام تجاری می تواند به عنوان نقطه کانونی یک شرکت واقع شود و بدین ترتیب مباحث نام تجاری می توانند هماهنگ شده و اولویت بالاتری پیدا کنند. این رویکرد نسبت به جهت گیری نام تجاری، نظریه مبتنی بر منابع استراتژی بازاریابی را به لحاظ چگونگی ایجاد، توسعه، نگهداری و محافظت نام تجاری گسترش می دهد و می تواند به بهبود عملکرد شرکت منجر شود. همچنین توسعه حیطه نام تجاری منجر به نام گذاری تجاری فراتر از ارتباطات بازاریابی می رود و باید به عنوان یک رویکرد تجاری یکپارچه مدنظر قرار گیرد. از این رو هدف پژوهش حاضر سعی به تشریح استراتژی های نام گذاری تجاری در بازارهای بین المللی می باشد.

در 15 صفحه ورد قابل ویرایش

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

namgozari_1629532244_51664_4818_1938.zip0.06 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 6,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت